+4 0736.842.917

Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.

 Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

 Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. 

 Exclusives.ro va inapoia contravaloarea comenzii in 14 zile de la data primirii coletului in depozit.

Returul de produse se poate solicita in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site (marime, culoare, model) -  In acest caz puteti solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un altul de aceeasi valoare sau cu valoare diferita (cu plata diferentei sau cu rambursarea diferentei). 

Produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie - Inainte de expediere, produsele Exclusives.ro sunt atent verificate insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. In acest caz produsul va fi inlocuit cu un altul sau vi se va rambursa contravaloarea, cu conditia notificarii in scris la adresa de email office@exclusives.ro in termen de 48 de ore de la primirea acestuia.

NU SE CONSIDERA DEFECT: 

- pentru ca de multe ori nuanta pielii poate diferi in realitate , datorita luminiii din incapere sau datorita ecranului de pe care a fost vizualizata poza , nu se considera defect daca perechea primita are nuanta diferita fata de poze.

- daca marimea comandata nu va este buna, asta nu inseamana ca produsul este defect. In descrierea fiecarui produs este postat un tabel cu dimensiuni interioare, iar toate perechile sunt realizate dupa acest tabel. Daca aveti nevoie de indrumare in alegerea marimii potrivite nu ezitati sa ne contactati pentru consultanta

- produsele noastre sunt realizate exclusiv manual, poti exista mici diferente in aranjarea accesoriilor ( capse, cargile, anouri, catarame etc) si acest lucru nu se considera defect.


Produs cu masura nepotrivita -  In cazul in care ati comandat o marime sau model care nu vi se potriveste, il puteti schimba cu o alta marime sau model, notificand in scris acest lucru la adresa de email office@exclusives.ro , taxa de transport aferenta schimbului fiind suportata de dvs.

NU SE SCHIMBA produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata,cute de purtare, etc).

ATENTIE! IMAGINILE SUNT CU TITLU DE PREZENTARE, pentru ca toate produsele noastre sunt fabricate manual, la comanda dvs, pot exista mici diferente de culoare, de print, de cusaturi, de aranjare a emblemelor, etichetelor, floricelelor etc. 

IN ATENTIA CLIENTILOR BENEFIT!!! Produsele achitionate cu voucher BENEFIT nu se returneaza, doar se schimba cu o alta marime sau un alt produs. 

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii  produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Produsele se returneaza in ambalajul original.

Pentru ambalarea necorespunzatoare se percepe o taxa de 20 Ron. (Cutiile date cu scotch, scrise sau deteriorate). 

In functie de comportamentul clientului ne rezervam dreptul de a selecta clientela.

NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).

*** ATENTIE PRODUSELE CARE SE FAC PE COMANDA NU SE RETURNEAZA! 

     COLETELE TRIMISE CU POSTA NU SUNT ACCEPTATE.

 

IN ATENTIA CLIENTILOR BENEFIT!!! Produsele achitionate cu voucher BENEFIT nu se returneaza, doar se schimba cu o alta marime, un alt produs.